Często zadawane pytania

(dział jest w trakcie aktualizacji)

 

1. Z jakiej dystrybucji pochodzi sprzedawane oprogramowanie?

Sprzedawane przez nas oprogramowanie pochodzi z dystrybucji europejskiej, zazwyczaj polskiej. Nie sprzedajemy oprogramowania pochodzącego spoza terenów Unii Europejskiej.

 

2. Czy oprogramowanie używane jest tak samo funkcjonalne jak nowe?

Te oznaczone jako Nowe są oczywiście nowe, nieużywane, nieaktywowane.

 

3. Czy sprzedajecie wersje demonstracyjne, powystawowe lub ze zwrotów?

Aktualnie nie, nie wykluczamy jednak, że wprowadzimy do oferty taki sprzęt jeśli będzie w stanie zaoferować przystępną cenę. Takie oferty wyraźnie oznaczymy i odróżnimy od standardowych ofert.

 

4. A wersje refurbished?

Nie - ale jak wyżej - nie wykluczamy wprowadzenia do oferty takich sprzętów, jeśli tylko będziemy pewni ich jakości.

 

5. Nie mogę znaleźć o sklepie Calipto.pl żadnych informacji w sieci. Skąd mam mieć pewność, że można wam ufać?

Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą - od 11 lat sprzedajemy na Allegro, o tutaj: http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/5348928/aboutSeller.

Mniej więcej rok temu postanowiliśmy otworzyć własny sklep, aby oferować produkty bez żadnych pośredników. Dzięki temu te same produkty w sklepie Calipto.pl są nieco tańsze niż nasze oferty na Allegro.

 

6. Dlaczego nie widać was w popularnych wyszukiwarkach cenowych?

Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem naszej oferty do popularnych serwisów cenowych, jak np. Ceneo. Wkrótce będzie można nas odnaleźć.

 

7. Czym wysyłacie produkty?

Standardowo kurierem, zazwyczaj DHL, ale takźe DPD, UPS, GLS, InPost i oczywiście Pocztą Polską (Paczka24, Paczka48, Pocztex). Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

 

8. Mogę kupić produkt i osobiście go odebrać?

Oczywiście. Nie prowadzimy jednak tradycyjnej stacjonarnej sprzedaży, dlatego zadzwoń lub napisz do nas, jeśli chcesz odebrać swój produkt osobiście: 697-679-989. Przygotujemy go dla Ciebie i umówimy się na konkretny termin odbioru. W sytuacjach awaryjnych nasi pracownicy mogą bezpłatnie dostarczyć zamówiony sprzęt do Ciebie na terenie województwa małopolskiego.

 

9. Zakupiony produkt uległ awarii. Co mam zrobić?

Zadzwoń do nas pod jeden z numerów: 888-31-428 / 697-679-989 lub wyślij maila z opisem problemu: calipto@polbard.pl albo biuro@polbard.pl. Zamówimy kuriera, który odbierze od Ciebie sprzęt. Po około 3 dniach (w sporadycznych przypadkach do 7 dni) otrzymasz sprawny sprzęt. Jeśli naprawa potrwa dłużej niż 3 dni wyślemy Ci telefon zastępczy.

 

10. Naprawdę mogę zwrócić zakupiony sprzęt w ciągu 120 dni od momentu zakupu? Gdzie tkwi haczyk? 

Nie ma tutaj żadnych kruczków ani haczyków. Ważne, aby zwracany sprzęt nie był uszkodzony, nie nosił śladów użytkowania, był kompletny. Oferujemy wysokiej jakości sprzęt i jesteśmy pewni jego jakości. Jeśli będziesz chciał zwrócić sprzęt to skontaktuj się z nami w dowolny sposób - nie musisz się tłumaczyć, nie ma też żadnych zbędnych formalności, ani "utrudnień" z naszej strony.

11. Czy możliwy jest zakup na raty?

Aktualnie nie oferujemy sprzedaży na raty poprzez sklep Calipto.pl. Planujemy wkrótce wprowadzić płatności ratalne, ale to trochę potrwa. Jeśli chcesz kupić na raty polecamy skorzystać z naszego sklepu Allegro:  http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/5348928/aboutSeller 

Allegro często oferuje raty 0%.

 

12. Skąd bierzecie używany sprzęt?

Używany sprzęt, aktualnie to smartfony, odkupujemy od prywatnych użytkowników. Każdy taki sprzęt dokładnie sprawdzamy pod kątem wizualnym i technicznym. Abyśmy mogli mu wystawić gwarancję jakości musi spełniać w 85% cechy produktu nowego - chodzi tutaj o stan baterii, jakość wyświetlacza, stan pamięci wewnętrznej (odczyt/zapis) i wiele innych elementów. Wszystkie używane egzemplarze które sprzedajemy są sprawdzone - wydajemy na nie pisemną 24-miesięczną gwarancję bez ograniczeń.

 

13. Czy odkupujecie używane egzemplarze? Mogę wam coś sprzedać?

Tak. 

Odkupujemy używane sprzęty, głównie smartfony. Musisz jednak udowodnić, że legalnie go nabyłeś i że należy do Ciebie. Potrzebny będzie dowód zakupu, faktura lub paragon. Sprawdzimy Twój sprzęt i jeśli jest naprawdę dobry to i dobrze zapłacimy. Wycena i test są oczywiście bezpłatne. 

 

14. Czy zakupiony smartfon można dodatkowo ubezpieczyć?

Tak. 

Każdy smartfon, zarówno nowy oraz używany możesz u nas ubezpieczyć. Dotyczy to sklepu Calipto.pl oraz Allegro. 

Oferujemy 12-miesięczną ochronę wyświetlacza przed przypadkowym uszkodzeniem. Ubezpieczenie możesz kupić w momencie zakupu smartfona oraz po zakupie, nie później jednak niż 3 miesiące od daty zakupu. Koszt zależy od wartości sprzętu, ale jest to i tak ułamek ceny jaką musiałbyś wydać na wymianę wyświetlacza - ceny wyświetlacza w przypadku topowych smatfonów oscylują w granicach 1000-1800 zł, a gwarancja producenta tego nie obejmuje.

 

Ostatnia aktualizacja: w trakcie aktualizacji